Küsimused, et kust tuleb tolm ja kuhu kaob raha, said täna pooleldi vastatud, sest meie 2. ja 4. klasside õpilased said teadmisi sellest, kuidas rahaga ringi peaks käima. Oluline on õpetada noori mõistlikke valikuid tegema. Õppejuht Indrek Riigor on juba aastaid olnud tegev rahandusministeeriumi poolt kureeritava Eesti elanikkonna finantskirjaoskuse arendamise riikliku programmi rakenduskomisjonis. Järveküla Koolil avanes eksklusiivne võimalus rakenduskomisjoni viimasest projektist – koolieelikutele ja algkoolilastele mõeldud rahatarkuse raamatu “Tom õpib rahamängu” põhjal valminud õppeülesannete testimiseks. Kõikidele 2. klassidele tulid rahatarkuse töötuba tegema Riin Tuttelberg (“Tom õpib rahamängu” raamatu autor) ja Anu Olvik (rakenduskomisjoni koordinaator rahandusministeeriumi juures). Oma abikäe ulatas ka lapsevanem ja SEB Panga rahatarkuse koordineerija Julia Piilmann. Tema tegi rahatarkuse töötoa kõikidele 4. klassidele.

Riin Tuttelberg ja Anu Olvik kinkisid Järveküla Koolile 30 “Tom õpib rahamängu” raamatut, mida õpetajad saavad rahatarkuse arendamiseks tunnis kasutama hakkata. Järgmisel õppeaastal on meil juba kuus komplekti teisi klasse, kes ootavad teadmisi, kuidas oma taskurahaga ringi käia.

Pildil paremalt:
Riin Tuttelberg, koolieelikutele ja algkooliõpilastele mõeldud rahatarkuse raamatu “Tom õpib rahamängu “ autor

Anu Olvik, Eesti elanikkonna finantskirjaoskuse arendamise riikliku programmi rakenduskomisjoni koordinaator rahandusministeeriumi juures

Julia Piilmann, SEB Panga kommunikatsioonijuht turunduse ja kommunikatsiooni divisjonis ja rahatarkuse koordineerija

Indrek Riigor, Järveküla Kooli õppejuht ning Eesti õpetajate esindaja Eesti elanikkonna finantskirjaoskuse arendamise riikliku programmi rakenduskomisjonis rahandusministeeriumi juures