2.b klassi projektinädal

14.-18. oktoober toimub 2.b klassil Projektinädal.

Esimesel päeval toimus iseõppepäev.
Õpilaste emotsiooni, enne iseõppepäeva alustamist, võib pidada elevuseks! Igale õpilasele oli antud päevakava ülesannetega, mis tuli endale meelepärases järjekorras lahendada. Oluline oli sealjuures, et õpilane sai valida ka ruumi, kus ja kuidas ta õpib.
Tegevusi oli nii passiivseid kui aktiivseid. Lisaks ülesandeid staadionil ja tahvelarvutites.

Õpiti üksinda, kahekesi, kolmekesi. Õpiti koridoris, raamatukogus, klassis, fuajees, spordisaali ümbruses ja ka õues. Täpselt seal, kus iga õpilase arvates just õige see koht olla võis.

Päeva kokkuvõtet tehes oli näha, et õpilastele päev meeldis ning kõik olid rõõmsad, et ka tulevikus õpetaja sellist päeva plaanib korraldada.

Ise õppides saame iseseisvaks!

Teisel projektinädala päeval said õpilased teadmisi liiklusest.
Selgeks said nii liiklusmärgid, laiendati teadmisi iseenda käitumisest liikluses, samuti kontrolliti jalgrataste valmisolekut. Lisaks tehti hulganiselt rollimänge erinevate olukordades näitlikustamiseks, samuti pantomiimi, memoriini ja ka X-breiki.

Kuhu tuleb siiski esimesena vaadata, kui soovid veenduda, et saad teed ületada? Ikka vasakule, sest see tee pool on sulle lähemal. Või kuidas saad sa veenduda, et jalakäija ja autojuht on üksteist näinud? Vaadake üksteisele silma. Või hoopis, kumb pidurdab kiiremini ja suudab esimesena seisma jääda? Kas jalakäija või rong? Kas auto suvel või auto talvel? Mis on need põhjused. Sellest kõigest me teisel projektipäeval rääkisime.
Ja muidugi, pime aeg saabub!

Vaata pilti! Kuidas sina saad ennast liikluses märgatavaks teha?
PS! Mõlemal pildil on TÄPSELT SAMAS KOHAS inimene.
Paneb mõtlema!