Lühiajalised projektid

 

Eesti 2.0 

Eesti 2.0 eesmärk on kokku viia tehnoloogiahuviline koolinoor ja erinevate erialade tippspetsialist. Eesti 2.0 mentorite roll on jagada kogemusi ja näpunäiteid ning julgustada noori suurelt mõtlema. Järveküla Kooli projekt leidis tunnustust EESTI 2.0  poolt. Koos 49 kooliga saime STEAM õpilaste komplekti, mis on noore leiutaja tööriistakast elektrooniliste seadmete ja/või mänguasjade loomiseks. Lisades tuntud lühendile STEM (Science, Technology, Engineering & Mathematics ehk teadus, tehnoloogia, inseneeria ja matemaatika) ka A-tähe (Arts ehk kunstid) on loodud STEAM-komplekt, mis julgustab õpilasi mänguliselt lähenedes lahendama elulisi probleeme ning mõtlema välja uusi lahendusi.

Komplekt koosneb erivärvilistest elektroonilistest ja lisaklotsidest, mida saab tänu magnetitele omavahel vooluringi loomiseks hõlpsasti kokku ühendada. Neid omavahel ühendades saab panna põlema tulesid, käivitada mootoreid ja teha palju muud põnevat.

Konstruktori kasutamine muudab mitmekesiseks tehnoloogiaõppe.